Koaibosk 3 Tijnje, Post: 8407 ED, Terwispel Tel: 0513 - 57 12 20
Informatie over onderstaande diensten
Belasting en fiscaal advies
Samenstellen jaarrekening
Fiscale aangiften
Advisering en begeleiding
Personeel en organisatie
Like ons op Facebook       laatste nieuws
Over Regtien
Regtien Administratie & Advies is een
professioneel en persoonlijk administratiekantoor.
Betrouwbaar, toegankelijk en een hoge mate van klantgerichtheid.
Beschrijvingen die kort en kernachtig de werk- en handelswijze van ons kantoor typeren.
Persoonlijk contact vinden we vanzelfsprekend.

Kom dus gerust eens langs om uw situaties
te bespreken.
 

De koffie staat klaar!
Noab Lidmaatschap
NOAB is een vereniging van gekwalificeerde ondernemers die werkzaam zijn in de administratieve en fiscale dienstverlening.
Strenge kwalificatie-eisen aan het lidmaatschap geven de klanten van NOAB-kantoren "zekerheid in kwaliteit". 
 
 
 

  Regtien Administratie is zo'n NOAB kantoor.
 
Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief van Regtien en ontvang gratis de laatste nieuwtjes




Recent nieuws
DEC
22
Vacature Allround medewerker / fiscaal adviseur administratiekantoor
Regtien Administratie & Advies is een klein kantoor en verzorgt de financiële en fiscale
administratie voor onze klanten. Onze klanten zijn werkzaam in diverse sectoren binnen het
MKB, wat ons werk gevarieerd en uitdagend maakt.

Wij zijn op zoek naar een gedreven allround medewerker / fiscaal adviseur die graag bij wil
dragen aan het succes van ons bedrijf! Ben je zelfstandig, ben je een teamplayer, ben je
analytisch sterk en heb je de ambitie om eventueel door te groeien tot mede-compagnon, dan
vragen wij je te solliciteren.

Onderstaande werkzaamheden behoren tot het takenpakket:

• Het verwerken van administraties in zowel Snelstart als in Exact Online
• Het opstellen van periodieke rapportages en samenstellen van jaarrekeningen inclusief
bespreken en terugkoppelen aan de klant
• Opstellen en controleren van diverse fiscale aangiften (OB, IB, VpB)
• Je zorgt voor een goede planning van alle aangiften
• Je bent zowel intern als extern (belastingdienst) aanspreekpunt m.b.t. de aangifte
• Het gezamenlijk verder uitbouwen van onze (online) dienstverlening voor onze klanten
• Het bijhouden van de kennis en deze praktisch toepasbaar maken in de praktijk
• Aanspreekpunt zijn voor vragen en advies voor klanten en collega’s
• Je netwerk onderhouden en waar mogelijk verder uitbreiden
• Je wordt medeverantwoordelijk voor de verwerking van de salarisadministratie voor een
aantal klanten

Je hebt hiervoor een afgeronde administratieve en/of fiscale opleiding (HBO opleiding) en hebt
inmiddels 3 jaar werkervaring opgedaan in de administratieve- en aangiftepraktijk. Je bent vanaf 
32 uur per week beschikbaar en wilt jezelf graag verder ontwikkelen. Wil jij een positieve
bijdrage leveren aan ons kantoor? We zien je CV graag tegemoet op info@regtien.nl.

Je kunt rekenen op een doorlopend aanbod van vakgerichte cursussen en
opleidingsmogelijkheden.

Mocht je nog vragen hebben over de vacature neem dan gerust contact met ons op.

Meer links

 

Administratiekantoor Leeuwarden
Administratiekantoor Heerenveen
Administratiekantoor Drachten
Administratiekantoor Friesland
Administratie Heerenveen

© Regtien Administratie & Advies   Alle rechten voorbehouden   Webdesign Aksint